Gezocht: franchisenemers

Vitaliteit en duurzame inzetbaarheid staan op de agenda van iedere organisatie die zich realiseert dat gezonde medewerkers gelukkiger en productiever zijn. Verder heeft dat een positieve invloed op het ziekteverzuim en het aantrekken van goed personeel. Je wilt immers graag werken bij een organisatie met oog voor jouw welzijn.

beter zitten komt naar u toe

beter zitten service

BeterZitten helpt organisaties inhoud te geven aan vitaliteit en duurzame inzetbaarheid door administratieve medewerkers bewust te maken van  de werkhouding en te zorgen voor verbetering daarvan. Dit doen we door het uitvoeren van werkplekchecks, geven van workshops voor meer (zit)bewustzijn en het leveren van zit- (sta)oplossingen. We benaderen de doelgroepen met private label bureaustoelen met unieke zit-eigenschappen, de in  eigen huis ontwikkelde HIPPIE balanskruk en met nieuwe trend producten als de Deskbike en de Workstand stahulp. Daar waar nodig maken we, als één van de weinige aanbieders, bureaustoelen op maat voor mensen die niet op standaard stoelen passen. Ons credo is “iedereen een passende bureaustoel”. BeterZitten is een groot voorstander van meer bewegen op de werkplek en heeft in daarom meerdere oplossingen als het gaat om zit-sta werkplekken. Uiteraard is er een  nauwe samenwerking met doorverwijzers als arbodiensten, fysiotherapeuten en ergonomie adviseurs. We willen trendsetter zijn met nieuwe zit-oplossingen. Hiervoor is ook de bureaustoel Nuance ontwikkeld, alleen voor vrouwen.

De totaal aanpak van BeterZitten spreekt steeds meer bedrijven aan. Als groei- en verkoopmodel is gekozen voor een franchiseformule. De uitgangspunten zijn; dicht op de klant zitten, samen kennis delen en samenwerken in een onderscheidende formule met unieke producten.

De ideale franchisenemer

hoofdsteun neksteun bureaustoelEen vestiging zal geleid moeten worden door iemand met ondernemersgeest en verkoopervaring. In basis dient er voldoende kennis en ambitie te zijn met betrekking tot de producten die deel uit maken van de formule van BeterZitten (stoelen gek). Kennisoverdracht in de zin van het kunnen geven van trainingen is een pré. Acquisitie maakt een belangrijk onderdeel uit van de werkzaamheden. Hierin moet ervaring of een duidelijke visie aanwezig zijn. Hierbij help het hebben van een zakelijk netwerk. Er moet commitment zijn aan de voordelen die de formule heeft. Communicatie moet vlot en op iedere niveau gevoerd kunnen worden. Representatief in de verschijning.  Wanneer het gaat om automatisering, outlook en office, moet er kennis op gebruikersniveau zijn, of snel aan te leren zijn,. Een goede beheersing van de Nederlandse taal is erg belangrijk in de communicatie. De houder van de vestiging dient over voldoende financiële middelen te beschikken om een opstart mogelijk te maken.

 

 

Type persoon en eigenschappen;

  • commercieel, integer, servicegericht, goede communicatieve vaardigheden, netwerker, acquisiteur, zelf-starter, charismatisch, creatief
  • enkele jaren werkervaring in de verkoop van kantoormeubilair / bureaustoelen of…
  • ….enkele jaren ervaring als fysiotherapeut, ergotherapeut, ergonoom of arbeidsdeskundige
  • goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • MBO+ niveau
  • kennis van Microsoft Office
  • in bezit van een rijbewijs
  • enig technisch inzicht
  • gestructureerd kunnen werken
  • beschikken over voldoende eigen financiële middelen

Reageren

Wanneer uit het bovenstaande een verlangen is ontstaan naar meer informatie, stuur dan een email naar info@beterzitten.nl, ter attentie van Roelof Wobben (algemeen directeur). Natuurlijk kunt u ook bellen voor meer informatie  naar 0318-484854 of 06-54618018.